Melodifestivalen.

Vad tyckte ni om att Anna vann igår?
Jag tyckte att det var helt okej, jag röstade faktiskt en gång på henne.
Men jag och mina kompisar satt och skrek SALEM när det väl kom till röstningen, så jag antar att han var huvudfavoriten.
Vi blev ganska ledsna när han inte vann sen också och det tog ett tag innan vi kunde säga "aja, det var ju inte helt fel, låten var ju bra"
Själv hade jag en egen favvo som dom andra inte gillade så mycket och det var Eric Saade.
Hans dusch var bäst ;)
Men visst är det kul med melodifestival? NU längtar jag till Eurovision!
Eric blir blöt! <3

Kommentarer
Postat av: O

Haha, Erik var det som gällde hos oss med! Duschen var inte helt fel! Haha :D Men Annan var helt okej!

2010-03-14 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0