Volontäråret utomlands!

Som jag sa i förra inlägget så har dom hittat en volontärplats åt mig och den är i Leeds (engammal industristad i mellersta England)
Jag ska jobba i ett hus som den katolska kyrkan har som hjälper handikappade.
Så här kommer det gå till framöver: Jag mailar det här stället och bestämer en tid då vi ska höras på telefon.
Dom frågar mig lite frågor och jag frågar dom lite frågor.
Sedan hör jag av mig till organisationen som ordnade platsen åt mig med mitt beslut. Vill jag dit eller inte?
Om jag inte gillar platsen så försöker dom hitta en ny åt mig, men det är inte säkert att den är bättre eller att jag ens får en ny plats.
Men antagligen så syns vi i Leeds nästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0