Eurovision Song Contest

Hur kunde det hända?
Hur kunde söta lilla, enormt talang fulla Anna inte gå vidare?
Vad är det för människor som bor ute i Europa?
Jag kan inte komma ihåg någon gång Sverige inte har varit med.
Jag har tyckt att Sverige varit en självklar del av ESC.
Och i år när det är Fotbolls VM och Sverige inte är med där heller! Detta är tragiskt!
Men jag tror att det har att göra med det nya systemet som försöker förhindra grannröstning.
Sverige brukar faktiskt få mest röster av sina grannar, och utan dom, inget Sverige i final.
I år ska jag heja på Cypern och Tyskland, även om jag missar finalen.
Vet att det inte är rätt logga, men jag bryr mig inte.

Kommentarer
Postat av: O

Tycker också sverige varit en självklar del av det.. men icke. Tycker Annas låt är fin.. men det händer liksom ingenting :P

2010-05-28 @ 12:22:05
Postat av: Jenny

hejar också på Tyskland! jag och Daniel har gått runt och sjungit på refrängen i den hela dagen :D men ja, trist att sverige inte är med :/ förlåt om jag var otrevlig som höll mig lite på avstånd idag, men är förkyld som sagt och vi höll båda på att avlida av huvudvärk så vi ville bara hem haha :p

2010-05-29 @ 19:35:13
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0