Film

Okej, nu sitter jag här hemma och tar ut min långa sovmorgon medan mina film kompisar hade bestämt att vi skulle jobba extra på filmen. Jag hann inte med det tåget. Eller nåt.
Jag själv tycker att filmen var typ klar så jag orkade inte. Dessutom kändes det som om ingen skulle vara där.
Jag ska gå dit och kolla innan biologin om dom är där fortfarande. Så kanske jag hinner se vad dom har gjort för förändringar sedan jag Max och Jocke satt i en hel eftermiddag och jobbade på filmen.
...
Igår såg jag Flickan som lekte med elden. Jag vet att jag är enaning efter men, ja inte orkat innan.
Jag tyckte att den var okej. Första var bättre. Visst var den spännande och så, men jag tyckte att det var för mycket konstigheter runt Lisbeth. Kom igen, pappa, brosa, förmyndare som är våldtäktsman och inblandad med pappan och traffiking härvan. För mycket!
Aja, tack för mig idag iaf! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0