Gooooorilla!

Jag har glömt att berätta om en rolig grej som hände när jag var i Paris för några veckor sen.

Första dagen stod vi under Eiffeltornet och fotade och höll på. Vi skulle möta de andra som hade tagit ett tidigare tåg än oss till Paris.

Dom står en bit bort, framför oss, och vi är på väg dit. Jag går och tittar på min kamera på några bilder som jag nyss tagit. Het plötsligt lägger någon en tung hand på min axel. Jag blir väldigt förvåndad men jag tänker att det måste vara någon av dom som vi ska träffa. Samtidigt så vet ju jag att dom står där framför oss. Jag vänder mig om och tittar bak. Där ser jag ett massivt gorilla ansikte. Jag börjar skrika och och hoppspringa därifrån. Jag skriker hela vägen fram till Liselott och Rebecca. (eller var det Ellinor??)

Jag blev så himla rädd. Samtidigt var det väldigt kul! Men jag fattar inte, vem tar på sig en gorilla dräkt och springer runt under Eiffeltornet??


Kommentarer
Postat av: O

Hahahah skön gorilla!

2010-05-26 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0