Jag ville känna!

Vi var pa Leeds City Museum idag, jag och Mona med tre residents. Jag ville ga pa en film kostym utställning, och jag säger sa här: det ända jag ville göra var känna, lukta och sno dem! Ni förstar nog snart. Saklart gjorde jag inget av detta.



Den här kostymen bars av Colin Firth i Stolt och fördom.

Den här bars ocksa av Colin Firth i samma film



Heath Ledger bar denna Casanova

Johnny Depp bar denna i Finding Neverland

Keira Knightly hade dessa pa sig i Dutchess, underbar fil, underbara kostymer!

Madonna hade pa sig den här i Musikalen Evita

Orlando Bloom lekte pirat  oah hade pa sig denna i Pirates of the Caribean

Denna bars av Sean Connory i en film som jag inte kommer ihag vad den hette

Sen gick vi runt och tittade pa de andra utställningarna, ittade lite peruker att prova och annat kul. Jag och Frank i peruk! :)

Caroline och Mona i peruk :)
Och för den som inte fattade, ja kostymerna är autentiska och har faktiskt blivit burna av skadespelarna.
Och jag har ett announcement för den som undrar, jag kommer inte hem i jul, sa om ni hoppades pa att se mig da... Jag är ledsen, men det kommer inte att hända. Jag jobbar i jul.

Kommentarer
Postat av: julia :)

hej sara! vad kul att läsa lite om hur du har det! du verkar ha det hur bra som helst! :) njut av tiden och testa massa konstiga saker :) jag har det också mycket bra på bibelskola på en av västkustens folkhögskolor, livet är fantastiskt! :) kram!

2010-10-17 @ 10:04:12
Postat av: Olivia

Wow, det där hade jag också velat se! Skithäftigt ju! Förstår att du ville ta med dig de haha ;) Härliga peruker också hehe ;) Vi får ses när du kommer hem då ;) Kram!

2010-10-17 @ 13:09:05
Postat av: Linnea

Jag vill också gå på den utställningen! Orättvisa :(

2010-10-19 @ 13:44:13
Postat av: Sirkka Mäenpää

Oj då jag trodde först att du och mamma hade bytt plats när du stod där med den 75 åringen. Har aldrig tidigare tänkt att du är SÅ lik mamman din. Kram Mormor

2010-10-21 @ 17:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0