Konference igen...

Befinner mig i Wolverhampton pa konference för andra gangen pa tva veckor.
Förra veckan var ni i Doncaster i 4 dagar.
Har början pa en förkylning.
Jag kunde vara piggare just nu.
Men jag är positiv!
Vi har ju trots allt väldigt kul!
Igar var vi pa 90 tals klubb! Massa dalig musik som man helst ville glömma! Men det var billligt!
En pint strongbow för 1 pund.
Jag vet egentligen inte vad jag vill skriva, eftersom jag inte skriver sa ofta sa glömmer jag bort allt som jag vill berätta! Störande!
Det var väl allt antar jag! :P

Kommentarer
Postat av: clara

TJAAAA SAAARAAA!!!

hahah älskar the lunatics där du jobbar, sspec den där som gillar o springa runt med tekopp och sked osv xD



btw vad har du gjort av alla dina böcker? jag vill fylla ut mitt rum library style ;D

2010-10-10 @ 19:11:17
URL: http://clowntheater.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0